Friday, June 20, 2008

4 hari bersama adik-adik SMK Jengka 10 & Jengka Pusat 2

Fokus!!!

bermula isnin (16/6) hingga khamis (19/6) saya bersama rakan2 telah berkampung di pusat pemantapan aqidah JAKIM (PPAJ) bagi menjayakan kem pemantapan aqidah untuk pelajar-pelajar sekolah menengah jengka 10 dan jengja pusat 2. seramai 79 orang peserta yang rata-ratanya adalah pelajar-pelajar tingkatan 4 dan 5 sekolah-sekolah berkenaan hadir ke PPAJ bagi menghadiri program anjuran bersama JAKIM dan sekolah-sekolah berkenaan. perjalanan yang begitu jauh dan mencabar ke sana terubat apabila melihat peserta-peserta ini begitu bersemangat untuk mengikuti program. difahamkan, mereka adalah dari kalangan pelajar yang terpilih bagi menyertai program ini.


apa cerita saya kali ini di sana? mari kita perhatikan gambar-gambar di bawah.

sesi riadhah: dressing macam nak g jalan2 jer;)

barisan fasilitator: terbaik punya!!!

praktikal wudhu'

sempat ber'posing'

iwan tengah azan zohor

walaupun program ini agak lama, namun saya rasa puas dapat berkenalan dengan mad'u yang baru:) adik-adik di kedua-dua sekolah ini memang TERBAIK!!! terima kasih kepada JAKIM atas undangan, terima kasih kepada sahabat-sahabat fasilitator yang hebat-hebat belaka. anda semua memang terbaik!!!

moga2 program ini memberi sinar baru kepada adik2 yang hadir.

2 comments:

Anonymous said...

Salam my ex-president.. Alhamdulillah,nampak smakin sehat.. Hehe.. Seronok kan ber'program' dgn adik2.. Bagusla. Truskan niat dan usaha suci tu.. Semoga kehidupan sntiasa diiringi limpah rahmah Nya..

muhammad zukhairi said...

sehat??? biasa2 je. menyepi jer.bila nak belanja p9 dengan gaji pertama?? hehe...