Monday, December 1, 2008

Alhamdulillah: tamat juga!!

sedang saya membelek-belek komputer saya di bilik, telefon saya berbunyi. ohh, sajak rupanya.. saya menjawab.

"macam mana result ko zukhairi??"

oh ya, saya terlupa rupa-rupanya keputusan peperiksaan semester akhir saya keluar hari ini. lantas saya menuju ke perpustakaan rumah saya dan membuka komputer untuk menyemak keputusan peperiksaan.


berdebar-debar hati saya.. alhamdulillah, akhirnya saya dengan rasminya tamat belajar ijazah sarjana muda undang-undang:) kini saya perlu fokus kepada tempoh 9 bulan chambering.

alhamdulillah saya panjatkan kesyukuran kepada-Mu atas nikmat ini ya Allah. terima kasih saya ucapkan kepada semua pensyarah saya sejak saya di tahun pertama sehinggalah di tahun akhir. ampun dan maaf saya pinta. doakan saya sentiasa berjaya di dunia dan akhirat. terima kasih juga kepada sahabt-sahabat saya yang bersama-sama mengharungi jalan menuntut ilmu ini. tahniah kepada kalian juga!!!

1 comments:

SoalHati said...

tahniah cik zu :)