Monday, January 19, 2009

Duhai Blog...

Assalamualaikum semua!!!

hehe, hampir sebulan jugak blog ni tak di'update'!! boleh dikatakan hampir setiap hari bekerja saya buka. tapi sekadar menjenguk sahaja. masih kurang kesempatan untuk meng'update'. tapi dah rancang beberapa strategi baru untuk memastikan blog ini boleh juga di'update'. moga-moga berjaya!!! hehe..

dalam masa kurang lebih 3 minggu ni, pelbagai perkara yang ingin saya kongsikan kepada rakan-rakan saya di luar sana. perkara-perkara ini termasuklah perjalanan chambering, jemputan menjadi moderator forum remaja, etc. insyaAllah akan dikongsi bersama:)

Tahniah sahabatku, Hayyi!!

ha!! bukan tahniah sbb walimah yer. tahniah atas pelantikan anda sebagai majistret!!! kurang la sorang ahli rumah sewa saya. setakat hari ni kami masih lagi mencari pengganti. ha, saya iklan siap2 la. rumah kami terletak di wangsa maju, berdekatan dgn jusco wangsa maju, berdepan dengan stesen LRT wangsa maju dan depan rumah saya ada pasar malam setiap hari isnin. menarik tak? hehe.. ha, lagi satu, banyak kedai makan juga di sekitar tu. kalauXSEMPAT nak masak, boleh beli jer. saya ulangi, XSEMPAT tau. hehe.. ada sape2 berminat. oh ye, hanya terbuka kepada kaum adam sahaja ye.

kembali kepada hayyi yang kini berada di gua musang sebagai majistret di sana. kadang-kadang kesian jugak sbb rumah kami dah kira agak selesa juga la kami siapkan. tak sempat sebulan je hayyi menetap di rumah. walau apa pun, tahniah atas pelantikan ini. moga dapat menjalankan tugas dengan amanah.

tangguh

erm, setakat ni dulu. keje dah datang dengan banyak:) hehe.. jmpa lagi

5 comments:

SpEkmATaKu said...

selamat maju jaya dlm
mencari pengganti Tuan Hayyi =)

SoalHati said...

kene panggil tuan ek sekarang? hehehe

moga terus update ye cik zu

Anonymous said...

salam...saudara zukhairi,ana slh seorang peserta kem PSC kat sg congkak tu...ana nk tnye adkh hayyi yg dimksudkan tu abdul hayyi b. salim?? org trg ke die tu??

Anonymous said...

salam bro.

wah2, tak sgka namaku masih diingat oleh bekas teman serumah. hehe.

thanx so much for all the wishes. Doakan hamba di sini.

p/s : anonymous mana yang bertanya pasal aku tu?

Atiq-chan said...

salam..

tumpang ucap tahniah pada abg hayyi!!

hehe